roysibbaldbalie.reismee.nl

Het bijwonen van een Balinese ceremonie

Hallo allemaal!!!

De dagen gaan nu echt snel, heb gisteren een verkoudheid opgelopen en was niet erg fit om nog een activiteit te gaan doen, heb me zelf er toe gedwongen om toch naar de laatste tepel te gaan. We hebben ons eerst omgekleed, je mag namelijk geen ceremonie mee doen in westerse kleding. Samen met Hanna, hebben we een ceremonie bijgewoond in Besaci ,dit is de moeder tempel op Bali. Ik en mijn broer en Carlos en Hanna mochten een ritueel mee maken die speciaal voor ons was uitgestippeld. Voor mij was het een bijzondere ervaring, we moesten speciale Balinese klederdracht dragen. Dit ritueel was voor mij een leermoment om met bepaalde gave,s om te kunnen gaan. Het eerste ritueel was aan de voet van de moeder tempel, dit ritueel moet je doen voordat je de tweede laag mocht betreden.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!